General

How can we improve Teamleader?

You've used all your votes and won't be able to post a new idea, but you can still search and comment on existing ideas.

There are two ways to get more votes:

  • When an admin closes an idea you've voted on, you'll get your votes back from that idea.
  • You can remove your votes from an open idea you support.
  • To see ideas you have already voted on, select the "My feedback" filter and select "My open ideas".
(thinking…)

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

If a similar idea already exists, you can support and comment on it.

If it doesn't exist, you can post your idea so others can support it.

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

  • Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. VOIP

    Graag in het scherm wat je ziet na afloop van een telefoongesprek de mogelijkheid toevoegen om het telefoongesprek te koppelen en zo te timetracken op een project. Dit werkt sneller, efficiënter en maakt teamleader gebruiksvriendelijker. Zie screenshot voor deze wens.

    27 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  2. Pijltjes bij Deals om volgende lead te zien

    Wanneer je bij deals gaat en je belt op een segment dan heb je niet de kleine pijltjes bovenaan om naar volgende lead te gaan zoals je die hebt wanneer je in de normale CRM zit.
    Graag toevoegen want zou het systeem heel wat versnellen zodat je niet telkens terug moet keren naar Deal pagina en dan op volgende lead te klikken.

    21 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Deals  ·  Admin →
  3. Werktijden weergeven in agenda o.b.v. ingesteld weekschema

    Door alle wisselende werktijden van parttimers en fulltimers is het af en toe moeilijk te zien of iemand ruimte heeft. Kan dit niet eenvoudiger gemaakt worden door op basis van het ingestelde weekschema per medewerker dit te arceren in de agenda?

    10 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Planning  ·  Admin →
  4. DYMO integratie

    Het is nu al mogelijk een label te printen via een simpele label print functie. Echter zou een rechtstreekse koppeling met DYMO printers, het grootste label print bedrijf, ter wereld erg handig zijn!

    13 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  5. Timetracking voor een ticket zonder een taak aan te maken

    Zodra een ticket wordt afgesloten direct een timetracking in kunnen vullen.
    Nu moet er eerst een taak bijgemaakt worden.
    Die taak moet eerst gesloten worden en vervolgens het ticket apart sluiten. Erg omslachtig.

    20 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    3 comments  ·  Tickets  ·  Admin →
  6. Reminders

    Ik zou graag een reminder kunnen toevoegen waarbij je vb 15min voor een meeting een belletje krijgt op je scherm.
    Idem als ik op een bepaald uur niet mag vergeten iets af te halen, volstaat een kleine reminder dat afgaat op het gewenste moment.
    Nu moet je telkens uw planning goed in de gaten houden en er taken van maken. Velen zien te laat dat ze iets moisten doen...

    22 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Planning  ·  Admin →
  7. Segmenten delen met bepaalde gebruikers.

    Zou er een mogelijkheid bestaan om segmenten te delen met bepaalde gebruikers.

    Zodat verschillende teams binnen hetzelfde bedrijf, kunnen werken met dezelfde regelgeving. Zonder dat iedereen dit in het bedrijf hoeft te zien.

    Met de mogelijkheid die nu voorhande is "iedereen tonen" krijg je anders na een tijd een hele grote pick lijst.

    8 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  CRM  ·  Admin →
  8. zapier

    Zapier Integratie

    Integratie met Zapier zou deze hele lijst verzoeken van integraties overbodig maken en de volledige potentie van teamleader vrijgeven.

    Doel van een goed CRM is efficiëntie.

    Via deze ene integratie is vrijwel elke koppeling mogelijk en kunnen we hele bijzondere geautomatiseerde en gepersonaliseerde flows creëeren.

    10 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  9. OneDrive voor bestanden voor bedrijven

    Koppeling van OneDrive zoals google drive om klanten bestanden te koppelen.

    6 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Integrations  ·  Admin →
  10. Voorzie label/etiket van bedrijfsnaam + contactpersoon

    Het etiket in Teamleader bevat nu alléén bedrijfsnaam òf naam van een contactpersoon. Mijn suggestie: combineer bedrijfsnaam en contactpersoon op een label, bijv.:

    Bedrijfsnaam B.V.
    t.a.v. Piet Persoon
    Postbus 9999
    1234 AB Plaatsnaam

    Vooral bij grote bedrijven kan alléén een contactpersoon of alléén een bedrijfsnaam voor problemen in de postbezorging zorgen.

    8 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  11. deal kopiëren

    kopiëren van terugkerende deals die klant specifiek zijn

    2 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Deals  ·  Admin →
  12. Export van alle geplande afspraken en taken voor alle medewerkers ten behoeve van beschikbare capaciteit op korte en middellange termijn

    Om onze projecten in te plannen hebben wij informatie nodig betreffende de beschikbare ongeplande uren van onze medewerkers. Tevens is deze informatie nodig voor strategische keuzes voor het wel of niet uitbreiden van ons personeel.
    Voor de taken is het momenteel mogelijk om een export te maken betreffende de uitvoerende, zijnde de taken voor degene die het uit moet voeren. Deze info per medewerker voor de geplande afspraken is voor ons ook zeer zinvol. Kan deze export soms ook beschikbaar komen? Een combinatie van taken en afspraken voor elke medewerker is voor ons ook een gewenste mogelijkheid.

    4 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Planning  ·  Admin →
  13. Read only CRM for selected users

    Hi,

    Would it be possible to develop a Read only option concerning the "Companies" or the "Contacts"?

    In my case, it's really important that my Account Manager don't have the opportunity to change any companies information.

    Thank you

    6 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  CRM  ·  Admin →
  14. Instellen herinnering via Acties bij deals

    In het menu Deals/Acties een herinnering kunnen toevoegen. Bijvoorbeeld "Herinner mij deze klant binnen 2 dagen te bellen". Zou meerwaarde zijn moest dit kunnen toegevoegd worden aan de knop "Acties".

    10 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Deals  ·  Admin →
  15. Abonnement van 4 weken (periode)

    Een periode van 4 weken toevoegen bij Abonnement . We willen graag facturen in periode in plaats van per maand.

    15 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  16. handtekening offerte online tekenen NOK

    Bij online offertes de klant niet laten goedkeuren zonder zijn handtekening, nu kan hij gewoon aanvaarden zonder zijn handtekening te zetten. Zorgt voor verwarring en mogelijke discussies achteraf, gewoon zonder die handtekening geen buttonvrijgave (al zet hij een kruisje = telt ook)

    4 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  17. Sneller uploaden nieuwe offerte templates

    Template voor offerte uploaden bij 'Artikelen toevoegen'. Dit scheelt echt veel tijd omdat wij veel wisselende offerte teksten gebruiken.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  18. Wysiwyg voor interne berichten.

    Ik zie graag een wysiwyg implementatie bij interne berichten. Hoeft niet zeer uitgebreid te zijn. Ik denk vooral aan Bold, italic, quote, inspringen, underline, list, doorstrepen.

    Bedankt.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  19. Prijs inclusief BTW vastzetten

    Bij het aanmaken van een deal, bij de line items kan bovenaan het knopje 'btw' aangeklikt worden om prijs inclusief BTW in te voeren.
    Medewerkers vergeten dit soms en moeten dan herbeginnen.
    Request: de mogelijkheid geven om dit vast te zetten in de template of de mogelijkheid geven om 'prijs zonder btw' in te voeren uitschakelen in de instellingen opdat altijd een prijs met BTW ingevoerd moet worden.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  New feature  ·  Admin →
  20. Zoekfunctie verbeteren

    Nu begint de zoekfunctie al meteen met zoeken zo gauw je iets ingetypt hebt., onhandig bij heel veel info. Ook krijg ik vaak lang niet alle goede informatie.

    3 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Other  ·  Admin →
← Previous 1 3 4 5 41 42
  • Don't see your idea?

Feedback and Knowledge Base