General

How can we improve Teamleader?

You've used all your votes and won't be able to post a new idea, but you can still search and comment on existing ideas.

There are two ways to get more votes:

  • When an admin closes an idea you've voted on, you'll get your votes back from that idea.
  • You can remove your votes from an open idea you support.
  • To see ideas you have already voted on, select the "My feedback" filter and select "My open ideas".
(thinking…)

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

If a similar idea already exists, you can support and comment on it.

If it doesn't exist, you can post your idea so others can support it.

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

  • Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. Overzicht agenda verduidelijken

    Persoonlijk vinden wij de planning (agenda) wat onoverzichtelijk/slordig om mee te werken. Teamleader is een zeer strak & simpel programma maar naar eigen mening past de huidige agenda hier niet in. (Als bijlage een wat overzichtelijkere versie)

    17 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Planning  ·  Admin →
  2. Externe account koppelen aan bedrijf in teamleader

    Het leek ons een leuk idee moesten we externe accounts kunnen linken aan een bedrijf. Zo kunnen we zo'n account ook linken aan taken die gekoppeld zijn aan diezelfde company. Waardoor klanten de status van taken kunnen zien, kunnen vragen naar een status, of ... ? Tal van mogelijkheden :-).

    31 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  3. Werktijden weergeven in agenda o.b.v. ingesteld weekschema

    Door alle wisselende werktijden van parttimers en fulltimers is het af en toe moeilijk te zien of iemand ruimte heeft. Kan dit niet eenvoudiger gemaakt worden door op basis van het ingestelde weekschema per medewerker dit te arceren in de agenda?

    20 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Planning  ·  Admin →
  4. Bij tickets automatisch afsluiten eerst x tijd vooraf een aankondiging sturen dat de het ticket over x dagen wordt gesloten.

    Momenteel, indien de instelling aanstaat voor het automatisch afsluiten van een ticket, krijgt de klant alleen een bericht op het moment dat de ticket al gesloten is. Het zou klantvriendelijker zijn om x dagen (bijvoorbeeld 3) voorafgaande aan het automatisch sluiten een automatische mail te sturen naar de klant dat het ticket over x dagen sluit.

    12 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Tickets  ·  Admin →
  5. Afspraak als 'in te plannen' opnemen in project begroting

    We werken met projecten waarbij we vooraf de milestones en uit te voeren activiteiten begroten. Sommige activiteiten worden uitgevoerd als een afspraak met meerdere personen maar je kunt geen afspraak op 'ingeschat maar nog niet ingepland' zetten of op 'in te plannen'. Dat zou wel handig zijn omdat je dan wel de tijd uit de afspraak kunt begroten in het project maar de afspraak zelf nog later kunt inplannen, net als de taak. Je kunt een taak ook niet omzetten naar een afspraak, dus dat is geen oplossing.

    13 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Projects  ·  Admin →
  6. Timetracking tijd aanpassen

    Soms start je de tracker te laat en dan zou het erg prettig zijn als je de tijd in timetracking kan aanpassen zonder hem eerst te moeten stoppen.

    7 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Other  ·  Admin →
  7. VOIP

    Graag in het scherm wat je ziet na afloop van een telefoongesprek de mogelijkheid toevoegen om het telefoongesprek te koppelen en zo te timetracken op een project. Dit werkt sneller, efficiënter en maakt teamleader gebruiksvriendelijker. Zie screenshot voor deze wens.

    25 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  8. Melding indien er een deal nog niet gefactureerd is maar wel al uitgevoerd werd

    Het systeem zou een melding moeten geven indien er een deal al even openstaat en er nog niks gefactureerd werd. Of een melding indien de eindfactuur nog niet werd opgemaakt/verstuurd. Dit moet nu allemaal handmatig worden opgevolgd. Dat wil zeggen: een taak bij jezelf plaatsen zodat je een deal niet vergeet te factureren als de techniekers daar zijn geweest. Indien je dit vergeet, wordt het dus nooit gefactureerd wat uiteraard niet de bedoeling is.

    2 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Invoicing  ·  Admin →
  9. facturatieadres: bedrijfsnaam

    De bedrijfsnaam die je bij facturatieadres invult wordt NIET meegenomen op je factuur. Het adres wordt wel meegenomen maar hierbij wordt alsnog de (eerste) bedrijfsnaam met * meegenomen.

    Omdat originele bedrijfsnaam & facturatie bedrijfsnaam (in officieel stukken) soms afwijkt, willen wij graag dat in facturen naast het facturatie-adres ook de facturatie-bedrijfsnaam wordt meegenomen (waarom moet je die anders invullen...?).

    20 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Invoicing  ·  Admin →
  10. Pijltjes bij Deals om volgende lead te zien

    Wanneer je bij deals gaat en je belt op een segment dan heb je niet de kleine pijltjes bovenaan om naar volgende lead te gaan zoals je die hebt wanneer je in de normale CRM zit.
    Graag toevoegen want zou het systeem heel wat versnellen zodat je niet telkens terug moet keren naar Deal pagina en dan op volgende lead te klikken.

    22 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Deals  ·  Admin →
  11. Automatische herinnering om contactgegevens te vervolledigen (ifv degelijke data)

    Ik ga naar een klant
    Ik ga naar een beurs
    Ik ben op de baan
    ...
    Er zijn verschillende momenten in de dag waar ik snel een contact dien toe te voegen. Dit gebeurt merendeel dmv een tablet/smartphone waardoor ik niet alle gegevens onmiddellijk invul desondanks dat deze data voor marketingdoeleinden van groot belang zijn (Geslacht / sector / e-mailadres / gsm /...). Het zou dan ook schitterend zijn dat Teamleader er mij, bijvoorbeeld op het einde van de week, aan zou herinneren dat sommige contacten nog moeten vervolledig worden.

    4 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  CRM  ·  Admin →
  12. werkbonnen zonder app

    het zou handig zijn om werkbonnen te kunnen aanmaken oojk vanuit je browser. Ik ben onderweg met een PC die ook als tablet kan worden gebruikt (app draait niet op windows) en zo hoef ik niet beide mee te sleuren om werkbonnen aan te maken.

    deze optie moet toch makkelijk toe te voegen zijn aan het menu in de gewone browser

    8 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  worksheets  ·  Admin →
  13. DYMO integratie

    Het is nu al mogelijk een label te printen via een simpele label print functie. Echter zou een rechtstreekse koppeling met DYMO printers, het grootste label print bedrijf, ter wereld erg handig zijn!

    20 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  14. Voorzie label/etiket van bedrijfsnaam + contactpersoon

    Het etiket in Teamleader bevat nu alléén bedrijfsnaam òf naam van een contactpersoon. Mijn suggestie: combineer bedrijfsnaam en contactpersoon op een label, bijv.:

    Bedrijfsnaam B.V.
    t.a.v. Piet Persoon
    Postbus 9999
    1234 AB Plaatsnaam

    Vooral bij grote bedrijven kan alléén een contactpersoon of alléén een bedrijfsnaam voor problemen in de postbezorging zorgen.

    14 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
  15. Sector-veld in bulk aanpassen via Acties, net zoals dat nu al kan voor tags.

    We hebben momenteel meer dan 3000 bedrijven in de CRM staan waarbij blijkt dat er geen Sector ingevuld is. Onze marketing afdeling wil dit veld meer gaan gebruiken. Door te zoeken naar referenties in de naam van het bedrijf, in combinatie met slimme segmenten, kunnen we ze dikwijls al grotendeels terugvinden. Het zou praktisch zijn dat we de sector dan ook in bulk kunnen aanpassen op dergelijke selectie, zonder dat we daar tags voor hoeven te gebruiken om de functionaliteit van het sector-veld te imiteren.

    4 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  CRM  ·  Admin →
  16. Timetracking voor een ticket zonder een taak aan te maken

    Zodra een ticket wordt afgesloten direct een timetracking in kunnen vullen.
    Nu moet er eerst een taak bijgemaakt worden.
    Die taak moet eerst gesloten worden en vervolgens het ticket apart sluiten. Erg omslachtig.

    25 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    3 comments  ·  Tickets  ·  Admin →
  17. hoe komt klant binnen bijhouden ?

    Belangrijk is hoe de "leads" of potentiële klanten binnenkomen. Bellen zij ons bvb. zelf op, hebben wij hen getrokken uit onze database, kennen zij ons van onze website, advertentie, folder etc...

    Dit zou moeten toelaten zien waar de klanten vandaan komen.

    is hier een mogelijkheid ?

    1 vote
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  CRM  ·  Admin →
  18. Automatische mails verzenden vanuit het bedrijfsoverzicht

    Als je een template mail wilt versturen naar een contactpersoon vanuit het bedrijfsoverzicht en je hebt in het template de variabele #CLIENT_FORENAME staan dan krijg je daarin de naam van het bedrijf en niet de voornaam van het contactpersoon. Maar als ik dit doe voor dezelfde persoon vanuit het contactpersonen overzicht, dan vult hij wel netjes de voornaam in.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  CRM  ·  Admin →
  19. Subtotaal met BTW

    Er is geen optie om een subtotaal inclusief BTW weer te geven op offertes. Alleen de functie SUBTITLE_TOTAL, wat het bedrag ex btw als subtotaal geeft

    1 vote
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Invoicing  ·  Admin →
  20. Who created the Ticket

    Who is the Creator of the ticket? If you only enter a new ticket and use the descrition area no one can see who is the creator.

    2 votes
    Vote
    Sign in
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Tickets  ·  Admin →
← Previous 1 3 4 5 46 47
  • Don't see your idea?

Feedback and Knowledge Base